خدا دردهایم تاکی...

♥افسونگر عـــاشق♥

حــماقت بود به عشقت اعــتماد کردن با خـــــــــدا هم یه حرفی داشتم :میگم خـــــدا من اینجا هر چی دوست داری را دارم میگذرونم فقط یه نگاه به سیــــــــاهی و گودی پایه چشمم بنداز ...

خدا دردهایم تاکی...

 

هوس بازان کسی را که زیبا میبینند دوست دارند

اما عاشقان کسی را که دوست دارند زیبا می ببنند

 ...

خوشا به حالشان!!

خوش به حال اونی که...

وقتی در اغوشت ارام گرفت به او بگویی:

قبل از تو هیچ کس نبود در افکارم....

...

 

خنده دار است نه؟؟

که تو هی مرا دور بزنی من دلم را خوش کنم که در محاصره ی توام

 

 

بزرگترین موفقیت زندگی ام این بوده که با چشم های خودم ببینم که چه طور فراموشم می کنند



نظرات شما عزیزان:

سمر
ساعت18:01---7 مهر 1392
ای گل سحرا نیلوفر ای گل شیپور نیلوفر

ای گل نرگس ای گل رستگار

ای گل سحرا منو ببر

توی شبا منو ببر

ای گل مریم منو ببر منو ببر

گل سحرا کجایی گل سحرا کجایی

میخوام تو رو داشته باشم از غم سحرایی

سحرا واییییی سحرا واییییی گل من وایییییی

سحرا واییییییی عشق من وایییی گل تو ای واییی

گل سحرا منو با خودت ببر منو با خودت ببر

ای گل سحرا منو شاد کن منو با غم هات ناز کن

منو با چشمهات راز کن منو با سحرا یار کن

وای ای وای وای ای وای

اپم بیای


ابوالفضل
ساعت10:50---6 مهر 1392
سلام دانشجو کجایی نیستی

سمر
ساعت17:56---3 مهر 1392
زندگی رادوست دارم نه درقفس
عاشقی رادوست دارم نه درهوس
تورادوست دارم تااخرین نفس....
اپپپپپمممممم میای


mahdi
ساعت17:20---31 شهريور 1392
درود.
چرا اپ نکردی ایا!؟
در عوضش من اپم ها عزیزم!
فدات


احسان
ساعت11:16---31 شهريور 1392
زیبابود مرسی راستی اپم

mahdi
ساعت18:07---28 شهريور 1392
درود.
کم پیدایی اجی؟!
بهتر از وب من پیدایی کردی ایا؟!؟
خخخخخخخخ
قبلا بیشتر سر میزدی!!!!!!!
راسی اپم ها عزیزم!!!!
قربانت!


سمر
ساعت16:20---27 شهريور 1392

مـَردی که عـَطر ِ تو را زده بود



در خیابان از کـنارم گذشـت ....



و این یعنے : قـتل ِ غیر ِ عمد .....

مرسی یه خواهشی ازت داشتم می شه هروقت اپ کردی خبرم کنی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در سه شنبه 26 شهريور 1392برچسب:,ساعت 22:38 توسط farnaz |